Sütibox

Sziasztok! Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy olyan recepteket szolgáltassak nektek,amit bárki könnyű szerrel el tud készíteni. Ennek segítségével még a legamatőrebb konyhatündér is meg fogja találni a neki megfelelő sütit. Sok sikert és finom sütiket!!!!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

áfonya (2) Albert Hejin (1) alma (3) almás pite (1) amerika (1) amerikai (1) aszalt barack (1) Belgium (1) borított (1) box (1) brownie (4) burgerking (1) caramel waffel (1) cékla (1) citrom (3) citromos pite (1) clafoutis (1) croissant (1) cseresznye (1) csoki (23) csokis (16) cukormáz (1) dió (6) dzsem (2) eper (4) fahéj (3) fehér csoki (3) fish and chips (1) francia (1) gofri (1) GoodFood (3) gyümölcs (1) gyümölcskenyér (1) hellókarácsony (1) Hollandia (1) Horváth Ilona (1) jamie (1) Jamie Oliver (1) judit (4) juhtúró (1) kakaó (1) kávé (1) keksz (5) kifli (1) kókusz (6) kókuszcsók (1) kókuszgolyó (1) kókuszreszelék (4) kuglóf (1) lekvár (5) lepény (1) leveles tészta (1) lisztmente túrótorta (1) magok (1) mák (2) málna (6) málnamisu (1) málnás sör (1) mandula (5) marcipán (1) mascarpone (5) mauntner (1) mautner (1) mcfreeze (1) medvehagyma (1) meggy (1) menta (1) morzsás (1) moszkauer (1) muffin (8) narancs (1) narancshéj (1) Nigella Lawson (1) Nők Lapja Konyha (1) oliver (1) palacsinta (1) palacsintatorta (1) piskóta (4) pite (3) pogácsa (1) puding (5) quiche (1) rakott palacsinta (1) red velvet (1) reggeli (1) ribizli (2) rúd (1) Sacher torta (1) sajtos (1) smoothie (1) sós (3) stahl (6) Stahl Judit (2) sütés projekt (8) süti (2) sütibox (32) szelet (3) szilva (1) szuflé (2) tiramisu (1) töltött (2) torta (11) túró (5) túrótorta (2) túró rudi (1) TV Paprika (2) vanília (2) Varga Gábor (2) zöldséges (1) zsófia (1)

El sem hiszem, hogy már majdnem 1 hónapja nem írtam, de ha tulajdonképpen átgondolom nem is volt rá nagyon időm....végig az érettségire tanultam. Aztán még jött az évzáró és a bankett meg persze a felejthetetlen csajos balcsi. Nagyjából ezek történtek és most vagyok itt júli elsején és holnap hajnalban indulok Olaszországba.Tulajdonképpen ebből az alkalomból sütöttem meg a "kókuszmuffin"-t, ahogy legalábbis én hívom. Stahl Judit muffinos könyvéből ez az amit nemigazán lehet elrontani. Még nekem is ment:).

20dkg lisztet össze kell keverni 1 kk. sütőporral és egy csipet sóval. Ezután 5dkg puha vajat 15 dkg cukorral, 1 ek. mézzel(kihagyható) és 1 tojással fehérre kevertem robotgéppel. Ehhez a masszához felváltva hozzáadtam a lisztes keveréket és nagyjából 1 dl tejet. A tészta akkor jó ha sűrű massza állaga van. Kiskanállal kiporcióztam a kivajazott, kilisztezett minimuffinformába és 20 percig sütöttem 175 fokon.

Az utolsó 5 percben elkezdtem megcsinálni a csokiszószt. Ehhez megolvasztottam 10 dkg vajat 10 dkg porcukorral, 2ek. holland kakaóval, sütőrummal és 1dl tejjel.

Ennél a sütinél igazából az összerakás az ami időigényes. A muffinokat kiszedjük a formából és a csokiszószban jól eláztatjuk majd a kókuszreszelékben meghempergetjük. Ez nagyjából egy 3/4 órás művelet, de ahogy Stahl mondja még mindig gyorsabb mint a kókuszkocka készítése.

Jó étvágyat hozzá!

Címkék: csoki kókusz judit stahl

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutibox.blog.hu/api/trackback/id/tr663029942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása