Sütibox

Sziasztok! Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy olyan recepteket szolgáltassak nektek,amit bárki könnyű szerrel el tud készíteni. Ennek segítségével még a legamatőrebb konyhatündér is meg fogja találni a neki megfelelő sütit. Sok sikert és finom sütiket!!!!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

áfonya (2) Albert Hejin (1) alma (3) almás pite (1) amerika (1) amerikai (1) aszalt barack (1) Belgium (1) borított (1) box (1) brownie (4) burgerking (1) caramel waffel (1) cékla (1) citrom (3) citromos pite (1) clafoutis (1) croissant (1) cseresznye (1) csoki (23) csokis (16) cukormáz (1) dió (6) dzsem (2) eper (4) fahéj (3) fehér csoki (3) fish and chips (1) francia (1) gofri (1) GoodFood (3) gyümölcs (1) gyümölcskenyér (1) hellókarácsony (1) Hollandia (1) Horváth Ilona (1) jamie (1) Jamie Oliver (1) judit (4) juhtúró (1) kakaó (1) kávé (1) keksz (5) kifli (1) kókusz (6) kókuszcsók (1) kókuszgolyó (1) kókuszreszelék (4) kuglóf (1) lekvár (5) lepény (1) leveles tészta (1) lisztmente túrótorta (1) magok (1) mák (2) málna (6) málnamisu (1) málnás sör (1) mandula (5) marcipán (1) mascarpone (5) mauntner (1) mautner (1) mcfreeze (1) medvehagyma (1) meggy (1) menta (1) morzsás (1) moszkauer (1) muffin (8) narancs (1) narancshéj (1) Nigella Lawson (1) Nők Lapja Konyha (1) oliver (1) palacsinta (1) palacsintatorta (1) piskóta (4) pite (3) pogácsa (1) puding (5) quiche (1) rakott palacsinta (1) red velvet (1) reggeli (1) ribizli (2) rúd (1) Sacher torta (1) sajtos (1) smoothie (1) sós (3) stahl (6) Stahl Judit (2) sütés projekt (8) süti (2) sütibox (32) szelet (3) szilva (1) szuflé (2) tiramisu (1) töltött (2) torta (11) túró (5) túrótorta (2) túró rudi (1) TV Paprika (2) vanília (2) Varga Gábor (2) zöldséges (1) zsófia (1)

Néha eljön minden lelkes kis sütisütögető életében, hogy úgy érzi nem neki való a sütögetés. Hát nálam ez a nap 2011.05.25, szerda volt. Miután csináltam egy tök jó kis rántott csirkét, nagy lelkesedéssel vártam, hogy nekikezdhessek nagyjából az első olyan sütimnek, amiben a gyümölcsöt nem az alma képviseli. Most például a cseresznye volt terítéken…..idénygyümölcs, imádom…..mi rossz sülhet ki belőle. Hát őszintén ilyen rosszra nem számítottam. Ugyanis történt, hogy valamilyen buta oknál fogva azt hittem már, hogy a Stahl-átok leszállt rólam és elővettem a gyors édességeket. Clafoutis-ez a neve az újabb balszerencsémnek, ami ráadásul elég drága is mivel kell bele 6 tojás és egy egész vaníliarúd. Olyan egyszrű volt a leírás, nem is rontottam el semmit(najó,de csak annyit hogy buta létemre kapcsos tortaformába raktam, abból meg kifolyt egy kicsit,de tulajdonképpen ezt a problémát is megoldottam).Beraktam a sütőbe és vártam 30 percet aztán kivettem, kicsit hagytam hűlni és már alig vártam hogy megkóstolhassam. És akkor jött A csapás. A tészta olyan volt, mint a gumi és még a vanília ízét sem éreztem, ezenfelül a cseresznyének sem volt íze…….összességében sz*r volt. Ha ezek után még mindig lenne kedvetek megcsinálni akkor itt a recept:6tojás+10dkgcukor+1citrom reszelt héja+10dkg liszt+1púpozott evőkanál sütőpor+1.5 dl tejszín+1 dl tej+1 vaníliarúd belseje=turmixgépben összeturmixolni.. 30 dkg kimagozott cseresznyét egy kivajazott 24cm-es NEM kapcsos tortaformában elegyengetünk és jól összekeverjük 2ek.cseripálinkával. Mehet rá a folyós tészta, aztán 200 fokon(gázon 6-os) fél óráig sütjük a sütőben. Végül egy kis fahéjas porcukorral meghintjük a tetejét és melegen fogyasztjuk.

Légyszi, aki esetleg kimeri próbálni az írja meg a tapasztalatait vagy ha bármi hozzáfűzni valótok van írjátok meg. Azért mellékelek egy képet. A címe:amikor még azt hittem finom lesz:)

 

Címkék: cseresznye judit clafoutis stahl

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sutibox.blog.hu/api/trackback/id/tr62933389

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nagy Zsófia | PALACSINTA 2011.05.28. 16:02:31

Gondban van a tészta tündérFérjhez megy a lányaNézegeti varázskönyvétMit ad vacsorára Sütök pettyes palacsintátKezdődjék a mókaTojássárga napkorongjátLágyítsa a szóda Fél liter tej kevés cukorSzakadjon a lisztesőÖlbe veszi merőkanálForró olaj éget...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása