Sütibox

Sziasztok! Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy olyan recepteket szolgáltassak nektek,amit bárki könnyű szerrel el tud készíteni. Ennek segítségével még a legamatőrebb konyhatündér is meg fogja találni a neki megfelelő sütit. Sok sikert és finom sütiket!!!!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

áfonya (2) Albert Hejin (1) alma (3) almás pite (1) amerika (1) amerikai (1) aszalt barack (1) Belgium (1) borított (1) box (1) brownie (4) burgerking (1) caramel waffel (1) cékla (1) citrom (3) citromos pite (1) clafoutis (1) croissant (1) cseresznye (1) csoki (23) csokis (16) cukormáz (1) dió (6) dzsem (2) eper (4) fahéj (3) fehér csoki (3) fish and chips (1) francia (1) gofri (1) GoodFood (3) gyümölcs (1) gyümölcskenyér (1) hellókarácsony (1) Hollandia (1) Horváth Ilona (1) jamie (1) Jamie Oliver (1) judit (4) juhtúró (1) kakaó (1) kávé (1) keksz (5) kifli (1) kókusz (6) kókuszcsók (1) kókuszgolyó (1) kókuszreszelék (4) kuglóf (1) lekvár (5) lepény (1) leveles tészta (1) lisztmente túrótorta (1) magok (1) mák (2) málna (6) málnamisu (1) málnás sör (1) mandula (5) marcipán (1) mascarpone (5) mauntner (1) mautner (1) mcfreeze (1) medvehagyma (1) meggy (1) menta (1) morzsás (1) moszkauer (1) muffin (8) narancs (1) narancshéj (1) Nigella Lawson (1) Nők Lapja Konyha (1) oliver (1) palacsinta (1) palacsintatorta (1) piskóta (4) pite (3) pogácsa (1) puding (5) quiche (1) rakott palacsinta (1) red velvet (1) reggeli (1) ribizli (2) rúd (1) Sacher torta (1) sajtos (1) smoothie (1) sós (3) stahl (6) Stahl Judit (2) sütés projekt (8) süti (2) sütibox (32) szelet (3) szilva (1) szuflé (2) tiramisu (1) töltött (2) torta (11) túró (5) túrótorta (2) túró rudi (1) TV Paprika (2) vanília (2) Varga Gábor (2) zöldséges (1) zsófia (1)

Most nem is próbálok mentegetőzni, egyszerűen ellustultam és nem raktam fel semmit. És, hogy őszinte legyek nem is ígérem, hogy túl rendszeresen fogok feltölteni, mert nálam ez olyan  hogyha van egy bekattanásom, akkor minden nap tudnék sütni, ha meg nem akkor inkább veszek egyet:). Ezt a tortát még Lucy szülinapjára készítettem ami augusztusban volt(jesszus...még leírni is rossz) és remélem még azóta is beszélnek a mennyeiségéről. Na de komolyra véve a szót a desszert.eu-ról csináltam, ahol még videót is mellékelnek hozzá, szóval mivel ezt nemnagyon tudnám űberelni inkább belinkelem és utána leírom a tapasztalataimat.

Tehát a link:http://www.desszert.eu/afonyas_sajttorta_cheescake

Tapasztalataim, ahogy a képen is láthatjátok annyi, hogy nekem az áfonya nem keveredett fel illetve tulajdonképpen felesleges volt belesütni, mivel frissen rászórva sokkal finomabb volt. Ezenkívül mindenféleképpen nézzétek meg a videót mielőtt elkezditek csinálni, mert pl. én azután néztem meg miután körbebéleltem a sütőformát celofánnal és kiderült, hogy nem úgy kellett volna. Keksznek nem kell feltétlenül Korpovitnak lennie, én szerintem Győri Zabfalatokból csináltam. Süssetek sokat!!!

DSCN1799.JPG

Puszi: Sütibox

Címkék: torta mascarpone áfonya sütibox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutibox.blog.hu/api/trackback/id/tr844824917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása