Sütibox

Sziasztok! Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy olyan recepteket szolgáltassak nektek,amit bárki könnyű szerrel el tud készíteni. Ennek segítségével még a legamatőrebb konyhatündér is meg fogja találni a neki megfelelő sütit. Sok sikert és finom sütiket!!!!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

áfonya (2) Albert Hejin (1) alma (3) almás pite (1) amerika (1) amerikai (1) aszalt barack (1) Belgium (1) borított (1) box (1) brownie (4) burgerking (1) caramel waffel (1) cékla (1) citrom (3) citromos pite (1) clafoutis (1) croissant (1) cseresznye (1) csoki (23) csokis (16) cukormáz (1) dió (6) dzsem (2) eper (4) fahéj (3) fehér csoki (3) fish and chips (1) francia (1) gofri (1) GoodFood (3) gyümölcs (1) gyümölcskenyér (1) hellókarácsony (1) Hollandia (1) Horváth Ilona (1) jamie (1) Jamie Oliver (1) judit (4) juhtúró (1) kakaó (1) kávé (1) keksz (5) kifli (1) kókusz (6) kókuszcsók (1) kókuszgolyó (1) kókuszreszelék (4) kuglóf (1) lekvár (5) lepény (1) leveles tészta (1) lisztmente túrótorta (1) magok (1) mák (2) málna (6) málnamisu (1) málnás sör (1) mandula (5) marcipán (1) mascarpone (5) mauntner (1) mautner (1) mcfreeze (1) medvehagyma (1) meggy (1) menta (1) morzsás (1) moszkauer (1) muffin (8) narancs (1) narancshéj (1) Nigella Lawson (1) Nők Lapja Konyha (1) oliver (1) palacsinta (1) palacsintatorta (1) piskóta (4) pite (3) pogácsa (1) puding (5) quiche (1) rakott palacsinta (1) red velvet (1) reggeli (1) ribizli (2) rúd (1) Sacher torta (1) sajtos (1) smoothie (1) sós (3) stahl (6) Stahl Judit (2) sütés projekt (8) süti (2) sütibox (32) szelet (3) szilva (1) szuflé (2) tiramisu (1) töltött (2) torta (11) túró (5) túrótorta (2) túró rudi (1) TV Paprika (2) vanília (2) Varga Gábor (2) zöldséges (1) zsófia (1)

Régóta foglalkoztat már milyen lehet az édes bundás kenyér. Már több újságban láttam ezt az édes reggelit, de bevallom azért elsőre elég meredeken hangzott. Ehhez képest Spanyolországban ez egy mindennapos étek, amit eredetileg a 40 napos böjt időszakában száraz kenyérből készítettek. Miután ezekhez az infókhoz jutottam, eldöntöttem kipróbálom, hiszen 47 millió ember csak nem tévedhet.

Az elkészítése így nézett ki. Fogtam 2 tojást és egy nagyobb tálban felvertem 1-2 dl tejjel és 1 ek cukorral. Egy kevés vajat felolvasztottam egy serpenyőben egy kis olajjal, majd a kissé szikkadt kalácsot felszeleteltem(4 szelet). Belemártottam a tojásos tejbe és a serpenyőben aranybarnára sütöttem őket. Fontos, hogy a serpenyő elég meleg legyen, hogy ne legyen túl zsírós az étel. Papírszalvétán leitattam a felesleges zsíradékot és megforgattam az egészet fahéjas porcukorban. Végül egy kis lekvárral felturbóztam és a reggeli már kész is volt. 

bundikali.JPGReggelirepertoárba felvéve!!

P.S.:Azért az igazi bundás kenyeret nem lehet lepipálni!!

Címkék: reggeli lekvár fahéj sütibox torijjas bundás kalács

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutibox.blog.hu/api/trackback/id/tr675769860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása